مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 14:452024-01-05سياسي

دشمن بدنبال ملتهب ساختن فضای کشور است


با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات دشمن به دنبال فضای امنیتی و ملتهب در جامعه است تا افکار عمومی را نسبت به برقراری امنیت دچار تردید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت الاسلام سید محمد معلمی در آیین خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه، به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان اشاره و اظهار کرد: دست های پلید شیطانی از آستین خبیث صهیونیست بین الملل و آمریکای ظالم بیرون آمد و در سالروز ولادت حضرت فاطمه سلام الله و چهارمین سالگرد شهید سلیمانی مردم بی گناه را به خاک و خون کشیدند.

  وی هدف از این اقدامات بزدلانه و کورکورانه را آسیب رساندن به اقتدار نظام اسلامی که به لحاظ امنیتی و نظامی در سراسر دنیا شناخته شده است عنوان کرد و افزود: دشمن به دنبال آن است تا فضای عمومی جامعه را نسبت به برقراری امنیت دچار تردید کند.

  امام جمعه تربت حیدریه اضافه کرد: دشمن بدنبال آن است با توجه به نزدیکی به زمان برگزاری انتخابات فضای کشور را ملتهب و امنیتی کند و از طرفی سرپوشی بر ناکامی های خود در جبهه مقاومت بگذارد و اینگونه القا کند که قدرت اول دنیا آنها هستند کما اینکه عملا چنین موضوعی صحت ندارد.

  حجت الاسلام معلمی گفت: متاسفانه آمریکا و اروپا از این رژیم کودک کش حمایت می کنند، اما نظام اسلامی با هدف همگرایی و همبستگی در برابر ظلم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن بدنبال ملتهب ساختن فضای کشور است

دشمن بدنبال ملتهب ساختن فضای کشور است