مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 23:202024-01-05سياسي

هیأت رییسه شورای روابط عمومی های سمنان تشکیل شد


اعضای هیأت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان سمنان انتخاب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، انتخابات هیأت رییسه شورای روابط عمومی های استان سمنان با توجه به اهمیت و نقش روابط عمومی ها در تنویر افکار عمومی، پاسخگو کردن دستگاه ها و ایجاد زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی ها، ضرورت ارتقای وضعیت کیفی این واحدها و لزوم هماهنگی جامع و گسترده میان فعالیت های روابط عمومی سازمان ها، ادارات، نهادها و شرکت ها با حضور 66 نفر از مدیران این بخش در دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.

پس رأی گیری مستقیم کاغذی و شمارش آرا، مجید محقق، نرگس افضلی، سعیده سادات قدمی، ابوالفضل صیادجو، مهدی عربی، محمدرضا میثمی و مهدی محمدخانی به عنوان اعضای اصلی و محمدمهدی وحدتی و امیر حسینی نژاد به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

در انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان سمنان، علیرضا استقامت به عنوان خزانه دار و مریم شعبانی نیز به عنوان بازرس هیأت رییسه معرفی شدند.

اعضای هیأت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان سمنان 9 نفر هستند که استاندار سمنان و در غیاب وی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رییس شورا و معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری به عنوان جانشین و دبیر شورا و هفت نفر دیگر نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت رییسه شورای روابط عمومی های سمنان تشکیل شد

هیأت رییسه شورای روابط عمومی های سمنان تشکیل شد