مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 00:002024-01-01ورزشي

رویای صعود دختران تبریزی به لیگ برتر والیبال کشور


مالک و موسس باشگاه منافی از رویای صعود تیم دختران تبریزی به لیگ برتر والیبال کشور سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فهیمه منافی 4 دهه سابقه فعالیت در والیبال داشته و بیش از 30 سال است که در این رشته تیمداری می کند.

وی در مورد تیم والیبال منافی اظهار داشت: از 3 سال پیش تیم والیبال دختران منافی را تشکیل شده و در سال 1400 نتایج خوبی کسب نکردیم، اما یک سال بعد به مرحله پلی آف صعود کردیم و امسال هم در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول کشور حضور داریم.

وی در مسابقات این فصل گفت: 16 تیم در 4 گروه به مصاف هم رفتند که گروه ما دور رفت در رامسر و دور برگشت در فسا برگزار شده و در نهایت تیم منافی که نیمی از بازیکنان آن بومی بودند، به مرحله نهایی راه یافت.

سرمربی تیم والیبال مفافی افزود: چند تیم درخواست میزبانی مرحله نهایی را داده بودند اما به دلیل خوشنامی باشگاه منافی، با میزبانی ما موافقت شد واین مسابقات با حضور 8 تیم در تبریز برگزار می شود.

وی در مورد حمایت های صورت گرفته گفت: تنها باشگاه مقاومت تبریز از ما حمایت کرده و سایر نهادها و همچنین هیات والیبال هیچ کمکی به تیم منافی نکردند.

منافی وضعیت تیم خود را مطلوب توصیف کرده و گفت: با اینکه تبریز بازیکنان ملی پوشان خوبی چون هانیه محتشم پور و آیتک سلامت را دارد، اما بدون این بازیکنان وبا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای صعود دختران تبریزی به لیگ برتر والیبال کشور

رویای صعود دختران تبریزی به لیگ برتر والیبال کشور