مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 21:312023-12-26سياسي

اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی در سفر رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلستان، حجت الاسلام احمد صالحی در مراسم افتتاح اولین کارگاه تولید دستمال کاغذی در استان گلستان با بیان اینکه این کارگاه باهدف اشتغالزایی افتتاح شده است، اظهار کرد: همزمان با سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان گلستان مراسم ازدواج و اهدای 110 سری جهیزیه به زوج های نیازمند همچنین افتتاح اولین کارگاه تولید دستمال کاغذی نیز برگزار شد.

وی گفت: جوانان جویای کار، نیازمندان و افرادی که از لحاظ مسائل زندگی دارای محرومیتی هستند، می توانند با کمک ما و سرمایه کم، یک کارگاه کوچک با رعایت قوانین و کسب مجوزهای لازم ایجاد کنند.

وی با تقدیر از مجموعه آبشار عاطفه ها در شکل گیری این کارگاه و اهدای جهیزیه به نیازمندان افزود: این مجموعه خیریه در استان های مختلف با اهدای جهیزیه، آزادی زندانیان، ایجاد کارگاه ها و بکارگیری جوانان، رفع مشکلات درمانی، آموزش و سایر موارد کارهای ارزشمندی انجام داده و بار مشکلات معیشتی مردم را کم کرده است.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در پایان بیان کرد: در کشور مجموعه های پای کار از قبیل موسسات مردم نهاد، خیریه و خیران وجود دارد که با همت وزارت کشور و معاونت اجتماعی ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی در سفر رییس جمهور

اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان گلستانی در سفر رییس جمهور