مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 15:202023-12-25سياسي

شهردار بومهن معرفی شد


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: عبدالله میرزایی با انتخاب شورای شهر و با حکم استاندار به عنوان شهردار بومهن منصوب و امروز معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، سید هادی رحمتی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران در حاشیه مراسم تودیع و معارفه شهردار بومهن که ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری با حضور رییس دادگستری، فرماندار و مسؤولان شهرستانی برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس درخصوص این مراسم، اظهار کرد: امروز مراسم تکریم مجتبی رضازاده شهردار سابق و خدادادی سرپرست شهرداری بومهن و معارفه عبدالله میرزایی به عنوان شهردار این شهر برگزار شد.

وی گفت: عبدالله میرزایی با پیشنهاد اعضای شورای شهر بومهن به استانداری به عنوان شهردار این شهر معرفی و پس از طی مراحل قانونی با حکم علیرضا فخاری، از امروز به امور این شهر رسیدگی خواهند کرد.

رحمتی افزود: عبدالله میرزایی پیش از این به مدت 4 سال دهیار و 2 سال شهردار شهر جلیل آباد در پیشوا بوده و پس از استعفا از سمت خود به شهر بومهن آمده است.

  مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران ادامه داد: امیدواریم شهردار بومهن بر اساس سیاست های تبیین شده، با رعایت پاکدستی و مردم داری، همچنین اعضای شورای اسلامی شهر بر اساس برنامه و پایدار محوری در جهت تحقق بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار بومهن معرفی شد

شهردار بومهن معرفی شد