مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 19:302023-12-30سياسي

انقلاب اسلامی ایران با حماسه 9 دی بیمه شد


مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 9 دی ماه، روز بصیرت مردم بود و انقلاب ما مدیون و بیمه شده این حماسه است .

- ایسنا/زنجان مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 9 دی ماه، روز بصیرت مردم بود و انقلاب ما مدیون و بیمه شده این حماسه است .

حمیدرضا مقدم فر امروز (شنبه 9 دی ماه) در مراسم بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی ماه با عنوان با یاد و گرامی داشت شهید سرافراز سردار سیدرضی موسوی که در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار شد، با بیان اینکه فتنه 88 عظیم ترین فتنه در تاریخ انقلاب اسلامی تا به امروز بوده است، اظهار کرد: دشمنان، براندازی انقلاب اسلامی را در این فتنه با دلایل محکمی، موفق می دانستند اما نصرت، بصیرت و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

وی با بیان اینکه فتنه 88 ثابت کرد دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی ایران توهم توطئه نیست، تصریح کرد: همان طور که از 15 خرداد به عنوان ریشه انقلاب اسلامی یاد می شود، 9 دی، اثبات کننده مقبولیت ولایت فقیه در جامعه است.

مقدم فر با بیان اینکه اگر در فتنه 88 غفلت می شد اثرات جبران ناپذیری را شاهد بودیم، اضافه کرد: انقلاب اسلامی در طی این مدت، فتنه و دشمنی های زیادی به خود دیده است؛ در ابتدای شروع انقلاب، جنگ و ریخته شدن خون بیش از 200 هزار شهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی ایران با حماسه 9 دی بیمه شد

انقلاب اسلامی ایران با حماسه 9 دی بیمه شد