مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 10:152024-01-20اقتصادي

جذب 170 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در رزن


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن از تخصیص و جذب اعتبار مکانیزاسیون در رزن خبر داد و گفت: 170 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در شهرستان جذب شده و این رقم در حال افزایش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا مهدوی؛ صبح امروز در کمیسیون کشاورزی مکانیزاسیون در سالن جلسات شهید  پورش همدانی  با اشاره به اعتبار تخصیص یافته تسهیلات خط 11 مکانیزاسیون در رزن اظهار کرد: در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و با بهره گیری حداکثری و هدفمند از ظرفیت های موجود اعم از نیروی انسانی فنی، پایگاه های اطلاعاتی طرفین و حفظ امنیت غذایی پایدار همچنین حفظ آب و خاک و استفاده بهینه از خاک ورزی با آخرین روش های نوین، اعتبار مکانیزاسیون تخصیص و جذب شده است.

وی با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته در این حوزه حدود 150 میلیارد ریال است افزود: در این حوزه بیش از 170 میلیارد ریال در شهرستان جذب شده و این رقم در حال افزایش است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رزن تاکید کرد: در این حوزه جذب سه دستگاه تراکتور نیوهلند و یک دستگاه اسکریپر لیزری با قابلیت تسطیح دقیق و همچنین خاکبرداری، بارگیری، خاکریزی و حمل و خاک ورزی در اراضی کشاورزی جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه برای اولین بار در استان همدان و در شهرستان رزن با همت و تلاش همکاران مدیریت جهاد کشاورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 170 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در رزن

جذب 170 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در رزن