مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:452023-12-27سياسي

در دیدار امروز بانوان با رهبر انقلاب چه کسانی سخنرانی کردند؟


در دیدار امروز جمعی از زنان و دختران با رهبر انقلاب، در آستانه میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها تعدادی از بانوان شرکت کننده در این دیدار دیدگاههای خود در مورد مسائل مختلف حوزه زنان را در محضر مقام معظم رهبری بیان کردند.

- در دیدار امروز جمعی از زنان و دختران با رهبر انقلاب، در آستانه میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها تعدادی از بانوان شرکت کننده در این دیدار دیدگاههای خود در مورد مسائل مختلف حوزه زنان را در محضر مقام معظم رهبری بیان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آستانه ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن، هزارن نفر از زنان و دختران صبح امروز (چهارشنبه) در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

زینا ابراهیم همسر شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و مادر شش شهید، مریم شعبانی کارگردان و نویسنده تئاتر، رقیه سادات مؤمن کارشناس مطالعات زنان، فاطمه شریف نوقابی خانم گل و مربی سابق تیم ملی فوتسال، مینا مهرنوش کارشناس اقتصاد، شقایق حق جو استاد علوم پزشکی و فیزیولوژی کاربردی، فائضه غفارحدادی نویسنده حوزه ادبیات، ریحانه سادات محمودی دانش آموز استعدادهای درخشان و زهرا موحدنیا عضو کانون جمیعت و فرزندآوری از جمله بانوانی بودند که در سخنانی به طرح دیدگاههای خود در مورد مسائل مختلف حوزه زنان در محضر رهبری انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار امروز بانوان با رهبر انقلاب چه کسانی سخنرانی کردند؟

در دیدار امروز بانوان با رهبر انقلاب چه کسانی سخنرانی کردند؟