مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 10:452024-01-11بين الملل

ترامپ به اتحادیه اروپا گفته بود واشنگتن هرگز به اروپای مورد حمله کمک نخواهد کرد


به گفته یک مقام بلندپایه اتحادیه اروپا، زمانی که ترامپ رییس جمهور آمریکا بود، به مقامات ارشد اروپایی گفت که اگر اروپا مورد حمله قرار گیرد، واشنگتن هرگز به اروپا کمک نخواهد کرد.

- به گفته یک مقام بلندپایه اتحادیه اروپا، زمانی که ترامپ رییس جمهور آمریکا بود، به مقامات ارشد اروپایی گفت که اگر اروپا مورد حمله قرار گیرد، واشنگتن هرگز به اروپا کمک نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیری بروتون، کمیسر فرانسوی که مسئول بازار داخلی اتحادیه اروپا است، گفت که ترامپ این سخنان را به اورزولا فون در لاین، رییس کمیسیون اروپا در مجمع جهانی اقتصاد در داووس در ژانویه 2020 بیان کرد.

بروتون به نقل از ترامپ در نشست داووس گفت: شما باید درک کنید که اگر اروپا مورد حمله قرار گیرد، ما هرگز برای کمک و حمایت از شما نخواهیم آمد.

به گفته بروتون، ترامپ همچنین در مراسمی که به میزبانی حزب سیاسی Renew Europe در پارلمان اروپا برگزار شد، گفت: به هر حال، ناتو مرده است، و ما می رویم، از ناتو خارج می شویم .

بروتون به نقل از ترامپ گفت: و اتفاقاً، شما 400 میلیارد دلار به من بدهکار هستید، زیرا شما آلمانی ها، آنچه را که باید برای دفاع بپردازید، پرداخت نکردید .

ترامپ پیشتاز نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 است و نظرسنجی ها پیش بینی می کنند که رقابت تنگاتنگی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ به اتحادیه اروپا گفته بود واشنگتن هرگز به اروپای مورد حمله کمک نخواهد کرد

ترامپ به اتحادیه اروپا گفته بود واشنگتن هرگز به اروپای مورد حمله کمک نخواهد کرد