مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 15:252024-01-05سياسي

مکتب حاج قاسم سلیمانی تا ابد ماندگار است


دوست و دشمن بداند، مکتب حاج قاسم سلیمانی تا ابد ماندگار است و راه شهید قدس ادامه خواهد دشت و مزار سردار دل ها برای همیشه محل طواف موحدین و مؤمنین و آزادگان جهان خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی، امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه با تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از هم وطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان، اظهارکرد: شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران سردار دل ها به دست ایادی امریکا و رژیم صهیونیستی و داعش، زشت ترین، بدترین، پلیدترین و کثیف ترین چیزی است که بشریت تاکنون به خود دیده است.

وی افزود: دوست و دشمن بداند، مکتب حاج قاسم سلیمانی تا ابد ماندگار است و راه شهید قدس ادامه خواهد دشت و مزار سردار دل ها برای همیشه محل طواف موحدین و مؤمنین و آزادگان جهان خواهد ماند و راه حاج قاسم ادامه دارد راه حاج قاسم با کشتن زائرینش تعطیل نخواهد شد.

یعقوبی خطاب به دشمنان ایران اسلامی گفت: شما چشم دیدن شکوه مراسم سالگرد حاج قاسم را نداشتید و پیروان مکتب حاج قاسم را به خاک و خون کشیدید این را بدانید که سربازان حاج قاسم  و نیروهای مقتدر سپاه و ارتش با جواب دندان شکن و پشیمان کننده چشم شما داعشی ها و اربابانتان را کور خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکتب حاج قاسم سلیمانی تا ابد ماندگار است

مکتب حاج قاسم سلیمانی تا ابد ماندگار است