مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 10:052024-01-17اقتصادي

بلیت هواپیما نایاب شد


در حالی 2 روز از اعلام موقوف الاجرا شدن رای دیوان به نفع ایرلاین ها می گذرد که بازار حمل ونقل هوایی دچار آشفتگی شده و بلیت پروازهای داخلی کمیاب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، شرکت های هواپیمایی داخلی از اواخر ماه گذشته با استناد به رای دیوان عدالت اداری اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما در مسیر های داخلی کردند.

بر این اساس شرکت های هواپیمایی زاگرس، وارش، فلای پرشیا، ایران ایرتور، سپهران، پارس ایر، معراج، آتا، کارون، تابان، کاسپین و انجمن شرکت های هواپیمایی خواستار ابطال مصوبه شماره 36685/م/ص مورخ 18 دیماه 1400 ستاد تنظیم بازار در خصوص قیمت گذاری بلیت هواپیما شده بودند.

شرکت های هواپیمایی ذکر شده با استناد به رای دیوان عدالت اداری از اواخر ماه گذشته افزایش قیمت در مسیر های پروازی داخلی را بدون سروصدا کلید زدند.

حدود یک هفته قبل گرانفروشی ایرلاین ها رسانه ای شد که منجر به گشت مشترک وزارت راه و شهرسازی و سازمان تعزیرات حکومتی از فرودگاه مهرآباد و پلمب دفتر دو ایرلاین از جمله پارس ایر شد.

در ادامه دو روز قبل با دستور رییس دیوان عدالت اداری رای دیوان در خصوص آزادسازی قیمت بلیت هواپیما تا اطلاع ثانوی موقوف الاجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلیت هواپیما نایاب شد

بلیت هواپیما نایاب شد