مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:012024-01-10سياسي

مدیرعامل سازمان بنادر کشور: سند توسعه 34 جزیره ایرانی در دست تهیه و اقدام است


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشتیرانی از پیش بینی 31 برنامه اجرایی توسط دولت برای ابلاغ سیاست های دریامحور خبر داد و گفت: سند توسعه 34 جزیره ایرانی یکی از این برنامه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، علی اکبر صفایی ظهر امروز در دومین همایش تمدن دریایی- مسیر پیشرفت با بیان اینکه سند ابلاغی توسعه دریامحور به عنوان نقطه عطف تاریخ کشور خواهد بود، اظهار کرد: دولت همه تلاش خود را در جهت فعالیت جامع و در خور این سند ارزشی به کار خواهد بست.

  همایش تمدن دریایی در نوشهر وی به اهمیت تبیین توسعه دریامحور اشاره کرد و گفت: توسعه دریامحور ادبیات حکمرانی و اقتصاد دریا ادبیات اقتصادی است.

صفایی در ادامه با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای تحقق سند ابلاغی توسعه دریامحور انجام خواهیم داد، افزود: سیاست های کلی توسعه دریامحور از مباحث امنیتی در حوزه دریا، اقتصادی، محیط زیست، علوم و فناوری، اجتماعی و فرهنگی را در بر می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: در مسیر تحقق سیاست های کلی توسعه دریا محور، چندین وزارتخانه متولی هستند و دولت تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن این طرح به کار بسته اند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور به اجرای 150 هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه حمل ونقل و نقل دریایی اشاره کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل سازمان بنادر کشور: سند توسعه 34 جزیره ایرانی در دست تهیه و اقدام است

مدیرعامل سازمان بنادر کشور: سند توسعه 34 جزیره ایرانی در دست تهیه و اقدام است