مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:552023-12-30سياسي

عامل تصادفات و تلفات جاده ای، خطای انسانی یا وضعیت راه ها؟


تصادف، واژه ای که دیگر ناآشنا نیست و هر روز شاهد رخداد حوادثی ناگوار هستیم، حوادثی که جاده های چهارمحال و بختیاری هم طعم آن را روزانه می چشند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری تصادف، واژه ای که دیگر ناآشنا نیست و هر روز شاهد رخداد حوادثی ناگوار هستیم، حوادثی که جاده های چهارمحال و بختیاری هم طعم آن را روزانه می چشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرداختن به موضوع تصادفات و تلفات جاده ای سوژه تکراری رسانه ها است، دغدغه و مطالبه ای که بی شک در این سال ها به آن پرداخته شده و همچنان پای ثابت اخبار رسانه هاست.

حوادثی ناگوار که تقریبا روزانه در جاده های پرحادثه و ناایمن استان از جمله شهرکرد به شلمزار، امیرآباد به جونقان، بروجن به لردگان و .

اتفاق می افتد.

محور امیرآباد به جونقان که چند هفته گذشته جان سه معلم را گرفت و روز بعد از آن مجددا تصادف منجر به فوت اتفاق افتاد.

حوادثی دلخراش که جلوی دیدگان مان قربانی می گیرد و کاری از دست مان ساخته نیست، البته نباید از خطای انسانی چشم پوشی کرد، به دلیل کم بودن عرض جاده ها شاهد سبقت های غیرمجازی هستیم که در یک چشم بر هم زدنی جان عده ای به خطر می افتد.

به راستی مشکل اصلی تصادفات جاده ای عامل انسانی است یا بی توجهی از سوی متولیان حوزه راه؟ سرهنگ غلامعلی نوربخش، رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری در گفت وگو با ایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تصادفات و تلفات جاده ای، خطای انسانی یا وضعیت راه ها؟

عامل تصادفات و تلفات جاده ای، خطای انسانی یا وضعیت راه ها؟