مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:152023-12-27حوادث

کشف 44 تن مواد مخدر در هرمزگان


از ابتدای امسال بالغ بر 44 تن مواد مخدر در هرمزگان کشف و 1960 میلیارد تومان ضربه به بنیان های مالی باندهای قاچاق وارد آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز در گفت و گویی رسانه ای اظهار داشت: هرمزگان یکی از استان های مهم در حوزه مواد مخدر با توجه به همجواری با سیستان و بلوچستان و نیز مرز دریایی گسترده است و چون در 6 ماهه دوم سال استان شرایط خاصی دارد لذا اهمیت مبارزه با جلوه های اعتیاد و مواد مخدر اهمیت ویژه تری یافته است.

وی با بیان این که برخورد با عناصر اصلی، برخورد با معتادان متجاهر و نیز برخورد با خرده فروشان سه حوزه اصلی کار ما در حوزه مواد مخدر است، افزود: در 9 ماهه امسال 44 تن کشفیات مواد مخدر هرمزگان است و 48 باند مواد مخدر مورد ضربه قرار گرفته اند.

23 سلاح جنگی و ساچمه ای کشف، 144 باب از منازل آنان شناسایی و توقیف شدند.

سردار جاویدان همچنین تصریح کرد: به بنیان های مالی قاچاقچیان در هرمزگان نیز 1960 میلیارد تومان در این مدت ضربه وارد شده است که توقیف 517 دستگاه انواع خودروهای سبک و سنگین از جمله آن است.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین به دستگیری 2859 نفر خرده فروش نیز اشاره و گفت: دستگیری معتادان متجاهر 70 درصد افزایش یافته است و در 24 ساعت اخیر نیز بالغ بر 2 تن مواد مخدر در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 44 تن مواد مخدر در هرمزگان

کشف 44 تن مواد مخدر در هرمزگان