مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 14:102023-12-22بين الملل

تصمیم اردوغان برای راه اندازی کارزار اعتراضی در آستانه انتخابات شهرداری های ترکیه


رسانه های ترکیه از تصمیم رییس جمهوری این کشور برای راه اندازی کارزار اعتراضی در آستانه برگزاری انتخابات شهرداری های ترکیه با توجه به اهمیت در دست گرفتن کنترل سه شهر مهم این کشور برای حزب حاکم خبر دادند که در حال حاضر، - رسانه های ترکیه از تصمیم رییس جمهوری این کشور برای راه اندازی کارزار اعتراضی در آستانه برگزاری انتخابات شهرداری های ترکیه با توجه به اهمیت در دست گرفتن کنترل سه شهر مهم این کشور برای حزب حاکم خبر دادند که در حال حاضر، توسط اپوزیسیون اداره می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های ترکیه گزارش دادند که رجب طیب اردوغان ، رییس جمهوری ترکیه از 1 ژانویه، در راستای آمادگی برای انتخابات شهرداری های ترکیه در مارس 2024، اقدام به راه اندازی کارزار اعتراضی در شهرهای بزرگ و استان های ترکیه خواهد کرد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره گزارش داد که شورای عالی انتخابات ترکیه تاریخ انتخابات شهرداری را 31 مارس 2024 تعیین کرده است و تقویم انتخاباتی را در ژانویه اعلام خواهد کرد.

اردوغان به عنوان رهبر حزب حاکم عدالت و توسعه، بارها گفته است که این انتخابات به دلیل برنامه حزب برای در دست گرفتن کنترل سه شهر بزرگ ترکیه، آنکارا، استانبول و ازمیر که در حال حاضر توسط اپوزیسیون اداره می شوند، بسیار مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم اردوغان برای راه اندازی کارزار اعتراضی در آستانه انتخابات شهرداری های ترکیه

تصمیم اردوغان برای راه اندازی کارزار اعتراضی در آستانه انتخابات شهرداری های ترکیه