مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 18:402024-01-06اقتصادي

عزم جدی در ساماندهی دست فروشان و صنوف مزاحم در زاهدان


سرپرست ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زاهدان از عزم جدی این سازمان در ساماندهی دستفروشان و صنوف مزاحم در نقاط مختلف شهر به ویژه دست فروشان خیابان امیرالمومنین(ع) خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زاهدان از عزم جدی این سازمان در ساماندهی دستفروشان و صنوف مزاحم در نقاط مختلف شهر به ویژه دست فروشان خیابان امیرالمومنین(ع) خبر داد.

حمید روشن دل هرمزی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه حضور دست فروشان خیابان امیرالمومنین(ع) همواره برای مردم دردسر ساز بوده این سازمان اقدام به جمع آوری و ساماندهی گاری های فروش میوه از این محل کرده است.

وی ادامه داد: تنها راه حلی که به صورت موقت برای ساماندهی این گاری ها می توانستیم انجام دهیم استفاده از بازارچه ساختمان شماره 2 شهرداری زاهدان بود.

سرپرست ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری زاهدان عنوان کرد: در محل شهرداری شماره 2 زاهدان 18 باب مغازه تجاری وجود دارد که به صورت موقت وسط محوطه این بازارچه 20 غرفه دیگر نیز ایجاد شده است.

روشن دل هرمزی با اشاره به این که به فروشندگان سیار خیابان امیر المومنین پیشنهاد شده به صورت رایگان یک سال از این محل استفاده کنند، افزود: متاسفانه این اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی در ساماندهی دست فروشان و صنوف مزاحم در زاهدان

عزم جدی در ساماندهی دست فروشان و صنوف مزاحم در زاهدان