مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 12:002024-01-20سياسي

همسر شهید علیمحمدی، مشاور دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران شد


همسر شهید علیمحمدی از سوی رییس دانشگاه تهران به سمت مشاور دانشکده علوم خانواده این دانشگاه در مراحل شکل گیری و تثبیت این دانشکده منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران در دیدار با همسر شهید مسعود علیمحمدی ضمن بیان این مطلب گفت: علیمحمدی در دانشگاه تهران به عنوان یک چهره علمی سرآمد شناخته می شد و بحث انتصاب ایشان برای مسئولیت های مهم از جمله معاونت پژوهشی دانشگاه مطرح بود اما علاقه چندانی به کار اجرایی نداشت.

در واقع علیمحمدی آنقدر سرآمد بود که در یکی از آیین های آغاز سال تحصیلی که قرار بود با حضور رییس جمهور وقت کشورمان برگزار شود، به عنوان یکی از دو استاد دانشگاه تهران برای سخنرانی در حضور رییس جمهور انتخاب شد.

رییس دانشگاه تهران با اشاره به تلاش مغرضان برای وارونه نمایی ماجرای شهادت استاد علیمحمدی، مواضع همسر شهید در واکنش به غرض ورزی ها را هوشمندانه و انقلابی برشمرد و خطاب به همسر شهید علیمحمدی گفت: صحبت ها و رفتارهای شما در پی شهادت دکتر علیمحمدی خیلی قاطع بود و همین بصیرت، به لطف پروردگار توشه خوبی برای آخرت شما است.

*اعطای پژوهانه یک میلیارد ریالی به پژوهشگران جوان فیزیک مقیمی در این دیدار که با حضور رضا عامری رییس دانشکدگان علوم دانشگاه تهران صورت گرفت، دستور تشکیل ستاد برگزاری یادو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر شهید علیمحمدی، مشاور دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران شد

همسر شهید علیمحمدی، مشاور دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران شد