مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 21:012024-01-04سياسي

پیشرفت و توسعه با مشارکت بالای مردم در انتخابات محقق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار سعید فرجیان زاده، امشب در اجتماع پرشور مردم همدان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار پاسدار حاج قاسم سلیمانی و سالروز رحلت آیت الله مصباح یزدی در مسجد امام حسین شهرک مدنی همدان اظهار کرد: زنان، مردان و کودکانی از سراسر کشور به عشق حاج قاسم سلیمانی مظلومانه در یک حادثه تروریستی و ددمنشانه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه دشمنان قدرت نرم افزاری، سخت افزاری و امنیتی جمهوری اسلامی را می دانند افزود: امروز جمع شدیم تا به یاد فرمانده ای استثنایی، قهرمانی ملی و جهان اسلامی، ابر مردی در جهان یعنی حاج قاسم سلیمانی باشیم و مسیر، مکتب و پیام او را مرور کنیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک فرمانده استثنایی و در همه ابعاد شخصیت بود تصریح کرد: نام و یاد شهید سلیمانی دل دشمن را به هراس می اندازد به طوری که از زائران این شهید نیز ترسیدند.

وی با اشاره به اینکه نخستین ویژگی شهید سلیمانی، اخلاص او بود ادامه داد: هر روز نام و یاد سردار شهید پرآوازه تر می شود و این به دلیل اخلاص است، امروز رهروان او بیشتر می شوند و به مکتب سلیمانی می پیوندند، چراکه شهید سلیمانی رابطه خود را با خدا تنظیم کرد و خداوند او را نزد مردم عزیز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت و توسعه با مشارکت بالای مردم در انتخابات محقق می شود

پیشرفت و توسعه با مشارکت بالای مردم در انتخابات محقق می شود