مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 15:152023-12-22سياسي

ساخت و سازهای کهگیلویه و بویراحمد در مقابل زلزله های شدید مقاوم باشند


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: سازه ها و ساخت و سازهای این استان باید در مقابل زلزله های شدید مقاوم بوده و مردم و مسئولان به این مهم توجه لازم را داشته باشند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: سازه ها و ساخت و سازهای این استان باید در مقابل زلزله های شدید مقاوم بوده و مردم و مسئولان به این مهم توجه لازم را داشته باشند.

آیت الله سید نصیر حسینی امروز یکم دی ماه 1402 در خطبه های نماز جمعه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، دوری از گناه و معصیت، روز میلاد حضرت مسیح (ع) را تبریک گفت و افزود: آن حضرت در شرایط سخت از مادری مثل مریم قدیس متولد شد که این تولد به اراده پروردگار صورت گرفت.

حسینی با اشاره به روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی تصریح کرد: سازه ها باید در مقابل زلزله های شدید مقاوم بوده و مردم و مسئولان باید به این مهم توجه لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا عنوان کرد: از مادران و همسران شهدا که انسان های قهرمان شایسته ای را تحویل جامعه دادند تا از ناموس این مملکت و سرزمین، انقلاب، اسلام،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و سازهای کهگیلویه و بویراحمد در مقابل زلزله های شدید مقاوم باشند

ساخت و سازهای کهگیلویه و بویراحمد در مقابل زلزله های شدید مقاوم باشند