مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:302023-12-25اقتصادي

اگر درآمد بالای 18 میلیارد تومان دارید، بخوانید


همه کسانی که تا پایان شهریور درآمد بالای 18 میلیارد تومان داشته باشند، از اول دی ماه ملزم هستند که برای عملکرد فصل پاییز خود به ارائه صورتحساب های مالیاتی در سامانه مؤدیان اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی به نقل از روزنامه ایران؛ در هفته گذشته شایعه ای در خصوص دریافت مالیات 25 درصدی از فروش طلا در شبکه های اجتماعی در میان مردم دست به دست شد در حالی که این موضوع صرفاً یک شایعه بود.

در واقع این شایعه سازی در فضای مجازی همزمان شد با الزام اتصال مشاغل مختلف به سامانه مؤدیان که به نظر می رسد، این عملیات روانی برخی فراریان مالیاتی در راستای اجتناب از ثبت معاملات و شفافیت درآمدهای خود بوده است.

سازمان امور مالیاتی از اول دی ماه 1402 همه مشاغل را موظف به اتصال به سامانه مؤدیان کرده است تا بر اساس این سامانه هر گونه خرید و فروش ثبت و با ایجاد شفافیت، مالیات ستانی عادلانه انجام شود.

همزمان با این گام تحولی در راستای افزایش عدالت در نظام مالیاتی، عده ای با شایعه سازی موضوع تعیین 25 درصدی نرخ مالیات طلا را عنوان کرده اند و در این زمینه عملیات روانی گسترده ای را در فضای مجازی و فضای خبری کشور اجرا کردند.

پمپاژ این شایعه توسط فراریان مالیاتی، بیش از پیش نشان داد که مسیر حرکت دولت سیزدهم در تحول نظام مالیاتی فراریان مالیاتی را نقره دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر درآمد بالای 18 میلیارد تومان دارید، بخوانید

اگر درآمد بالای 18 میلیارد تومان دارید، بخوانید