مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:452023-12-26اقتصادي

118میلیارد تومان طرح زیرساختی در شهرک های صنعتی یزد آماده بهره برداری


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: عملیات های عمرانی تقریباً در همه شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد در حال انجام است و طبق برنامه و زمانبندی مشخص طرح های عمرانی آماده بهره برداری خواهند شد.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد گفت: عملیات های عمرانی تقریباً در همه شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد در حال انجام است و طبق برنامه و زمانبندی مشخص طرح های عمرانی آماده بهره برداری خواهند شد.

مسلم فلاح زاده با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت های لازم برای استقرار واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان، افزود: در حال حاضر 9 طرح عمرانی و زیرساختی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان یزد آماده بهره برداری است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره بردای رسمی این طرح ها باشیم.

وی تصریح کرد: این طرح های عمرانی در شهرک های صنعتی صدوق، یزد دو (فولاد) یزدمهر، میبد دو و ناحیه صنعتی زارچ اجرا شده که شامل بیش از 14 کیلومتر شبکه توزیع آب، بیش از 55 کیلومتر شبکه برق روشنایی معابر و بیش از 22 کیلومتر آسفالت معابر است و می تواند زمینه استقرار واحدهای صنعتی مورد نیاز استان را فراهم کند.

فلاح زاده با بیان این که برای ایجاد این طرح های عمرانی یک هزار و 182 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، گفت: با توجه به نیاز استان یزد به زیرساخت های صنعت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118میلیارد تومان طرح زیرساختی در شهرک های صنعتی یزد آماده بهره برداری

118میلیارد تومان طرح زیرساختی در شهرک های صنعتی یزد آماده بهره برداری