مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 13:222024-01-11پزشكي

مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی دشوار است


استاندار زنجان با تاکید اهمیت بالای مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی آنهم کسب رضایت مردمی در بخش درمان گفت:آن همریت در این دانشگاه بعد از استانداری به لحاظ سختی در رتبه دوم قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی، پیش از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه اداره دانشگاه علوم پزشکی بعد از استانداری، سخت ترین مدیریت محسوب می شود، اظهار کرد: این سختی به دلیل ارائه خدمات درمانی تا خدمات بهداشتی به همه اقشار در دورترین نقاط استان است.

استاندار زنجان تاکید کرد: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی نیاز به توان بالا، سعه صدر و تحمل بالایی دارد لذا باید بتوانید و توان استفاده از همه ظرفیت ها را هم داشته باشید.

وی با توصیه به حسین دین محمدی، رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان برای کسب رضایت مردمی افزود: باید بدانید که شهرداری و بخش درمان دانشگاه علوم پزشکی دو دستگاه پرمراجعه و موثر در کسب رضایت شهروندان به شمار می روند.

افشارچی با یادآوری اهمیت بخش درمان در کسب رضایت مردمی در دانشگاه علوم پزشکی افزود: همه بخش های دیگر دانشگاه از جمله آموزش با وجود اهمیت، در رتبه بعدی قرار می گیرند، لذا مدیریت دانشگاه با وسعت دید و استفاده از همه ظرفیت ها و البته تقویت حوزه نظارت از نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی دشوار است

مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی دشوار است