مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 10:452023-12-25اقتصادي

رقابت 70 شرکت دانش بنیان در «شکوفا»/تضمین 100 درصدی پول مردم از سوی صندوق نوآوری


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به آغاز پخش مسابقه تلویزیونی شکوفا با حضور 70 شرکت دانش بنیان، گفت: این مسابقه با هدف تأمین مالی جمعی برگزار می شود و این صندوق 100 درصد سرمایه مردم را تضمین خواهد کرد.

- رقابت 70 شرکت دانش بنیان در شکوفا /تضمین 100 درصدی پول مردم از سوی صندوق نوآوری رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به آغاز پخش مسابقه تلویزیونی شکوفا با حضور 70 شرکت دانش بنیان، گفت: این مسابقه با هدف تأمین مالی جمعی برگزار می شود و این صندوق 100 درصد سرمایه مردم را تضمین خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق خیاطیان در نشست خبری مسابقه تلویزیونی شکوفا که صبح امروز در محل ساختمان صندوق نوآوری برگزار شد، با اشاره به ماموریت این صندوق، افزود: موضوع تامین مالی جمعی یکی از رویکردهای جدید ما برای جذب سرمایه در حوزه دانش بنیان است که با همکاری فرابورس اجرایی می شود.

وی یکی از بسترها و ابزارهای کمک کننده برای جذب سرمایه مردم را برگزاری مسابقات تلویزیونی دانست و برگزاری مسابقه شکوفا را در این راستا نام برد و یادآور شد: شرکت هایی که در این مسابقه حضور می یابند، با داوری طرح ها و دفاع صاحبان ایده از طرح های خود در برابر داوران می توانند سرمایه های خرد مردم برای توسعه طرح ها را جذب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 70 شرکت دانش بنیان در «شکوفا»/تضمین 100 درصدی پول مردم از سوی صندوق نوآوری

رقابت 70 شرکت دانش بنیان در «شکوفا»/تضمین 100 درصدی پول مردم از سوی صندوق نوآوری