مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:302024-01-02پزشكي

«اطلس جامع فناوری سلامت» امسال رونمایی می شود


سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تدوین و نهایی شدن اطلس جامع فناوری سلامت خبر داد و گفت: این اطلس امسال رونمایی می شود تا شناخت دقیق تری از حوزه فناوری سلامت داشته باشیم.

- سرپرست دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تدوین و نهایی شدن اطلس جامع فناوری سلامت خبر داد و گفت: این اطلس امسال رونمایی می شود تا شناخت دقیق تری از حوزه فناوری سلامت داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیدرضا بنفشه در ادامه با بیان این که فناوری های نوین در حوزه توانبخشی یک ضرورت است و باید فناوران به دنبال پژوهش های کاربردی باشند، گفت: استراتژی کلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دولت سیزدهم، حمایت از پژوهش های کاربردی در راستای نیل به مرجعیت علمی و توسعه فناوری های نوین است.

وی افزود: در حوزه تحقیقات و فناوری درصدد رفع نیازهای جامعه هستیم و تحقیقات را در راستای نیازهای جامعه اولویت بندی می کنیم و با توجه به مزین شدن امسال به نام مهار تورم، رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری، در نقشه راهی که ترسیم کردیم، چهار گام را مدنظر قرار دادیم که گام اول تعیین اولویت ها و نیازهای نظام سلامت است که در حوزه دارو، مواد اولیه دارویی، تجهیزات پزشکی و توانبخشی، درمان های نو، ژن درمانی، درمان های شناخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اطلس جامع فناوری سلامت» امسال رونمایی می شود

«اطلس جامع فناوری سلامت» امسال رونمایی می شود