مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:402024-01-02اقتصادي

نمایشگاه گردشگری پارس؛ فرصتی برای نمایش توانمندی های شهری


شهردار شیراز با اشاره به برپایی نمایشگاه گردشگری پارس در این کلان شهر گفت: نمایشگاه های گردشگری فرصتی برای نمایش توانمندی های شهر و شهرداری در حوزه های مختلف است.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز با اشاره به برپایی نمایشگاه گردشگری پارس در این کلان شهر گفت: نمایشگاه های گردشگری فرصتی برای نمایش توانمندی های شهر و شهرداری در حوزه های مختلف است.

محمدحسن اسدی امروز، 12 دی ماه با اشاره به برپایی سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در شیراز گفت: یکی از رسالت های شهرداری در همه شهرهای ایران و دنیا، چه در صحنه داخلی و بین المللی، رسیدگی به بسترها و زیرساخت های گردشگری برای تسهیل گردشگری امور شهری است.

وی افزود: عملاً شهرداری ها در حوزه های فضاسازی، ارائه خدمات شهری، حوزه های حمل و نقل و … همواره در تلاش هستند که امور گردشگری را برای رسیدن به رضایتمندی مطلوب گردشگر و جلب و جذب هرچه بیشتر گردشگر به مقاصد گردشگری، تسهیل کنند.

اسدی اظهار کرد: نمایشگاه های گردشگری هم فرصتی برای نمایش توانمندی های شهر و شهرداری در حوزه های حمل و نقل، جاذبه سازی، فضاسازی در خصوص معرفی موزه شهرداری، ارائه خدمات در کنار جاذبه های کلیدی و عملا هم فرصتی برای تبادل فرصت های سرمایه گذاری و هدایت سرمایه گذارانی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گردشگری پارس؛ فرصتی برای نمایش توانمندی های شهری

نمایشگاه گردشگری پارس؛ فرصتی برای نمایش توانمندی های شهری