مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 12:552023-12-31سياسي

شهید سلیمانی مردم کشورهای جهان را برای مقابله با مستکربان پای کار آورد


یکی از اقدامات بزرگ شهید سلیمانی این بود که توانست جریان مقاومت را برای مقابله با برخی از تحرکات اقناع کند و مردم کشورهای اسلامی را پای کار آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امروز (دهم دی ماه) در جلسه هماهنگی گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی که در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد، با ذکر این نکته که تنها بحث توانایی های نظامی شهید سلیمانی مطرح نبود، اظهار کرد: اقناع افکار عمومی جهان اسلام یکی از اقدامات بزرگ شهید سلیمانی بود که توانست جریان مقاومت را برای مقابله با برخی از تحرکات اقناع کند و مردم کشورهای اسلامی را پای کار آورد.

وی با بیان این نکته که ایران از جریان مقاومت پشتیبانی کرد، عنوان کرد: در جریانی که تحت عنوان بهار عربی نامگذاری کرده بودند تصمیم داشتند که پس از نابودی حکومت ها، اقدام به ساخت و تقویت داعش کنند تا به اهداف خود در منطقه دست پیدا کنند و عملیات نظامی را با داعش به اتمام برسانند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که در این روزها با 2 جریان فتنه روبرو هستیم، بیان کرد: فتنه سال 88 قریب به هشت ماه کشور را درگیرد و به به لبه پرتگاه کشاندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی مردم کشورهای جهان را برای مقابله با مستکربان پای کار آورد

شهید سلیمانی مردم کشورهای جهان را برای مقابله با مستکربان پای کار آورد