مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:212023-12-26سياسي

جشنواره ملی فردخت گامی برای طراحی لباس های فاخر ایرانی اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، رویداد ملی فردخت از سال 1399 در کاشان آغاز و بعد از گذشت 4 سال هم اکنون به عنوان یک رویداد جریان ساز در کشور شناخته می شود.

یکی از مطالبات کشورهای جهان، خصوصا میلیاردها مسلمان از انقلاب اسلامی ایران، الهام بخشی و تاثیر بر پوشش علاقمندان در حوزه صنعت پوشاک عفیفانه در سراسر جهان است که مع الاسف این رسالت حتی در داخل کشور هم تامین نشده و جشنواره هایی از این دست با انگیزه بخشی، توانمندسازی و سیاستگذاری فرهنگی می تواند به این نیازها پاسخ دهد .

جشنواره ملی فردخت با هدف گفتمان سازی پوشش ایرانی اسلامی، منبعث از شایستگی های دینی و انقلابی به عنوان یکی از ضروری ترین نیاز بشر و نماد فرهنگ و تمدن چندهزارساله اسلامی محسوب می شود.

محورها محتوایی این جشنواره مبنی بر تاکیدات دینی، علمی و روانشناسی پوشش، تاثیرات متقابل پوشش بر سلامت جسم و روان، گفتمان سازی هفته پوشش ایرانی اسلامی، انگیزه بخشی به جامعه وسیع طراح و خیاط جهت ورود به این حوزه ومطالبه گری در سه سطح عموم مردم، نخبگان علمی و دانش آموختگان این رشته ها، مسؤولین و موثرین جهت ریل گذاری صحیح تولید انبوه است.

طرح های ارائه شده به جشنواره فردخت چهارمین جشنواره ملی فرهنگی هنری و دانش بنیان فردخت کاشان جشنواره فردخت از اردیبهشت ماه سال جاری آغاز به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی فردخت گامی برای طراحی لباس های فاخر ایرانی اسلامی

جشنواره ملی فردخت گامی برای طراحی لباس های فاخر ایرانی اسلامی