مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 16:452023-12-24بين الملل

تحمیل حق وتو به دنیا؛ دلیلی روشن بر ناعادلانه بودن نظام بین الملل


باید با استفاده از ظرفیت اقدامات دیپلماتیک، دادگاه لاهه، جنبش غیرمتعهدها و سازمان همکاری اسلامی، آمریکا و کشورهای حامی اسراییل را به سمت پایان دادن به جنگ در غزه سوق داد تا بدون درگیری بیشتر آتش بس اعلام شود.

- کارشناس مسائل بین الملل گفت: باید با استفاده از ظرفیت اقدامات دیپلماتیک، دادگاه لاهه، جنبش غیرمتعهدها و سازمان همکاری اسلامی، آمریکا و کشورهای حامی اسراییل را به سمت پایان دادن به جنگ در غزه سوق داد تا بدون درگیری بیشتر آتش بس اعلام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمریکا برای چندمین بار طی هفتاد روز گذشته قطعنامه های شورای امنیت برای وضع آتش بس در غزه را وتو کرده است.

آمریکا با این اقدامات که بر خلاف قوانین و مقررات سازمان ملل است، ثابت کرد که با حمایت از رژیم صهیونیستی، عامل اصلی در کشتار غیرنظامیان و شهروندان فلسطینی به ویژه زنان و کودکان و تخریب زیرساخت های حیاتی در غزه است.

این میراث سیاست های ضدبشری و نژادپرستانه مقامات ایالات متحده برای آیندگان است که در میان تظاهرات و راهپیمایی های سراسری در ایالات متحده و دیگر شهرهای دنیا، هم چنان به حمایت خود ادامه می دهد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب روز شنبه در دیدار با مردم استان های کرمان و خوزستان اظهار کردند: امروز در دنیا هیچ کس بین رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحمیل حق وتو به دنیا؛ دلیلی روشن بر ناعادلانه بودن نظام بین الملل

تحمیل حق وتو به دنیا؛ دلیلی روشن بر ناعادلانه بودن نظام بین الملل