مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 22:452024-01-16حوادث

قتل جوان پراید سوار در نزاع هولناک!


پزشکی قانونی راز قتل مادرزن به دست داماد را فاش کرد/ رهایی 2 نوجوان از چنگال آدم ربایان/ ردپای یک قتل در پرونده سارقان مسلح/ دختر جوان خودکشی کرد/ خالی کردن حساب افراد سالخورده به بهانه کمک/ قتل جوان پراید سوار در نزاع هولناک!/ درگیری خونین دو همسایه بر سر جای پارک خودرو - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (سه شنبه بیست و ششم دی ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  پزشکی قانونی راز قتل مادرزن به دست داماد را فاش کرد داماد عصبانی که در یک درگیری خانوادگی سر مادرزنش را به زمین کوبیده و باعث مرگ وی شده بود از سوی پلیس دستگیر شد.

بیشتر بخوانید رهایی 2 نوجوان از چنگال آدم ربایان با اقدام منسجم اطلاعاتی و پلیسی در دو عملیات جداگانه دو دختر و پسر نوجوان به آغوش خانواده خود بازگشتند و 7 آدم ربا دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید ردپای یک قتل در پرونده سارقان مسلح همزمان با کشف جسد راننده یک کامیون در حاشیه بزرگراه آزادگان، فرضیه ارتکاب قتل از سوی اعضای یک باند سرقت مسلحانه قوت گرفت.

بیشتر بخوانید دختر جوان خودکشی کرد دختر 19 ساله ای که دوران نامزدی خود را می گذراند درحالی دست به خودکشی زد که اطرافیان وی دلیل این رفتار وحشتناک را بروز اختلافات بین او و نامزدش عنوان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل جوان پراید سوار در نزاع هولناک!

قتل جوان پراید سوار در نزاع هولناک!