مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:502024-01-20سياسي

انتقاد استاندار ایلام از عدم نظارت دقیق بر اجرای طرح های اشتغال زایی


استاندار ایلام از عملکرد برخی دستگاه های اجرایی استان در خصوص عدم نظارت دقیق در اجرای طرح های اشتغال زایی، گفت: دستگاه های اجرایی باید نسبت به روزرسانی طرح های اشتغال زایی و تسهیلات ارائه شده و راستی آزمایی آنها ظرف یک هفته اقدام کنند و زاویه انحراف باید به صفر برسد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام از عملکرد برخی دستگاه های اجرایی استان در خصوص عدم نظارت دقیق در اجرای طرح های اشتغال زایی، گفت: دستگاه های اجرایی باید نسبت به روزرسانی طرح های اشتغال زایی و تسهیلات ارائه شده و راستی آزمایی آنها ظرف یک هفته اقدام کنند و زاویه انحراف باید به صفر برسد.

دکتر حسن بهرام نیا امروز شنبه 30 دی در چهاردهمین جلسه کارگروه اشتغال استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری، اظهار کرد: یکی از مهم ترین اولویت های دولت سیزدهم موضوع اشتغال است و باید از همه ظرفیت های ممکن برای ایجاد اشتغال استفاده کرد.

وی گفت: رتبه استان ایلام در سطح ملی، پنجم کشوری و از نظر تعهد اشتغال، 121 درصد از این تعهد در سطح استان محقق شده است، به طوری که تاکنون 10 هزار و 795 اشتغال در سطح استان ایجاد شده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: بعد از رصد و بررسی سامانه ملی رصد (اشتغال) و به منظور رفع نواقص و لزوم پاسخگویی ادارات مربوطه، متأسفانه این اقدام انجام نگرفته که همین امر رتبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد استاندار ایلام از عدم نظارت دقیق بر اجرای طرح های اشتغال زایی

انتقاد استاندار ایلام از عدم نظارت دقیق بر اجرای طرح های اشتغال زایی