مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:012023-12-26سياسي

تبلیغ و ترویج مجموعه «ره نامه» ضروری است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اهمیت مجموعه «ره نامه» در شناخت تفکر انقلاب اسلامی گفت: ترویج و تبلیغ این مجموعه ضروری است.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اهمیت مجموعه ره نامه در شناخت تفکر انقلاب اسلامی گفت: ترویج و تبلیغ این مجموعه ضروری است.

احسان یاوری پنجم دی ماه در آیین رونمایی از مجموعه 40 جلدی ره نامه ضمن تسلیت شهادت حضرت ام البنین (س) و شهادت سردار جبهه مقاومت سید رضی موسوی، گفت: این حرکت ددمنشانه مصداق بارز جنایت جنگی است.

وی با اشاره به اینکه انتقام خون شهدای جبهه مقاومت گرفته خواهد شد، افزود: این شهادت ها و فجایعی که در فلسطین رخ می دهد مسیر نابودی رژیم صهیونیستی را هموار خواهد کرد.

معاون استاندار لرستان در تشریح ویژگی های مجموعه ره نامه گفت: مقام معظم رهبری، حکیم، عالم و فقیهی به تمام معنا هستند که بیاناتشان برآمده از مبانی اصیل و دقیق انقلابی و اسلامی است.

یاوری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بر مبنای دینی تسلط کامل دارند و با گفتار ائمه معصومین آشنایی کامل دارند، افزود: ایشان یک فرمانده به تمام معناست و شخصیت علمی، سیاستمداری و توانمندی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ و ترویج مجموعه «ره نامه» ضروری است

تبلیغ و ترویج مجموعه «ره نامه» ضروری است