مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 08:202024-01-16اقتصادي

53 هزار نفر از چک دیجیتال استفاده می کنند


معاون بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه در حال حاضر 53 هزار نفر در کشور از چک دیجیتال استفاده می کنند، گفت: 11 بانک چک دیجیتال را عملیاتی کردند و چهار بانک دیگر هم آزمون هایشان را با موفقیت به اتمام رساندند و همین روزها عملیاتی خواهند کرد.

- معاون بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه در حال حاضر 53 هزار نفر در کشور از چک دیجیتال استفاده می کنند، گفت: 11 بانک چک دیجیتال را عملیاتی کردند و چهار بانک دیگر هم آزمون هایشان را با موفقیت به اتمام رساندند و همین روزها عملیاتی خواهند کرد.

مهران محرمیان در گفت وگو با ایسنا، درباره چک دیجیتال گفت: محصول چک دیجیتال در بانک ها به تدریج در حال نهایی شدن و استفاده توسط مشتریان است و روز به روز تعداد مشتریانی که از این محصول استفاده می کنند، در حال افزایش است.

بانک ها هم فرآیندها و سامانه های خود را به تدریج کامل می کنند که مردم بتوانند استفاده راحت تری از این محصول داشته باشند که واقعا می تواند خدمات حوزه چک را یک پله دیگر ارتقا داده و به خصوص بحث نقد شدن چک را به صورت غیرحضوری پوشش دهد.

وی ادامه داد: در حال حاضر 53 هزار نفر در کشور از چک دیجیتال استفاده می کنند و این 53 هزار نفر 184 هزار برگ دیجیتال صادر کردند.

البته برگ چک اینجا حالت مجازی است و در واقعیت دیگر برگ چکی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

53 هزار نفر از چک دیجیتال استفاده می کنند

53 هزار نفر از چک دیجیتال استفاده می کنند