مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 15:502024-01-02بين الملل

روسیه نمادهای ملی اوکراین را نابود کرد


پهپادهای روسی روز دوشنبه به یک موزه و یک دانشگاه مرتبط با دو تن از برجسته ترین مبارزان ملی گرای قرن بیستم اوکراین حمله کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حملات موشکی و پهپادی روسیه به شهرهای کی یف و خارکیف ضمن وارد کردن خساراتی به ساختمان های مسکونی، منجر به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ده ها تن شد.

در یک مورد از این حملات، روسیه دانشگاه محل تحصیل یک قهرمان ملی اوکراین را در سالروز تولدش هدف قرار داد.

ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین روز سه شنبه اعلام کرد که در حمله موشکی و پهپادی روسیه به اوکراین، چهار نفر کشته و دست کم 92 نفر زخمی شدند.

رییس جمهوری اوکراین گفت که روسیه از 31 دسامبر تا به امروز حدود 170 پهپاد تهاجمی شاهد و ده ها موشک مختلف را به سمت اوکراین پرتاب کرده است.

مقامات نظامی و غیرنظامی روسیه نیز به نوبه خود اعلام کردند که یک هواپیمای جنگی روسیه روز سه شنبه مجبور شده است که محموله انفجاری خود را بر فراز روستایی در منطقه ورونژ در غرب روسیه به صورت اضطراری رهاسازی کند.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: حوالی ساعت 9 صبح روز 2 ژانویه، در حالی که یک هواپیمای نیروی هوایی بر فراز روستای پتروپولوفکا در منطقه ورونژ در حال پرواز بود، مهمات هوانوردی خود را به صورت اضطراری رها کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه نمادهای ملی اوکراین را نابود کرد

روسیه نمادهای ملی اوکراین را نابود کرد