مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 دی 1402 ساعت 09:352024-01-05اقتصادي

افزایش 57 درصدی درآمد شرکت ملی مس ایران


طبق آمار ارائه شده توسط شرکت ملی صنایع مس ایران، فروش این شرکت در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 57 درصدی را در بازار سرمایه رقم زده که نشانگر تحقق برنامه های تدوین شده در عملکرد این شرکت برای مدت مذکور است.

- طبق آمار ارائه شده توسط شرکت ملی صنایع مس ایران، فروش این شرکت در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 57 درصدی را در بازار سرمایه رقم زده که نشانگر تحقق برنامه های تدوین شده در عملکرد این شرکت برای مدت مذکور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق آمار ارائه شده توسط شرکت ملی صنایع مس ایران، بر رشد فروش داخلی و خارجی این شرکت طی سه فصل اول سال جاری تاکید و گزارش شده که میزان فروش داخلی محصولات شرکت ملی مس در 9 ماهه ابتدایی سال جاری 695 هزار میلیارد ریال و میزان فروش صادراتی آن 212 هزار میلیارد ریال ثبت شده است.

بنابراین؛ مجموع درآمد شرکت ملی مس در بازار سرمایه بیش از 907 هزار میلیارد ریال است که نسبت به فروش 575 هزار میلیارد ریالی در مدت مشابه سال گذشته، بیش از 57 درصد رشد داشته است.

در این میان تولید کنسانتره مس و اسیدسولفوریک سه درصد و تولید سنگ سولفوری نیز نسبت به برنامه ریزی صورت گرفته برای تا پایان آذرماه، دو درصد بیشتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 57 درصدی درآمد شرکت ملی مس ایران

افزایش 57 درصدی درآمد شرکت ملی مس ایران