مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:002024-01-07بين الملل

امارات 84 بازداشتی را به برنامه ریزی برای عملیات های تروریستی متهم کرد


دادستان کل امارات 84 متهم وابسته به اخوان المسلمین را که دوره حبس 10 ساله شان به پایان رسیده بود، در پرونده دیگری به برنامه ریزی برای عملیات های تروریستی متهم کرد.

- دادستان کل امارات 84 متهم وابسته به اخوان المسلمین را که دوره حبس 10 ساله شان به پایان رسیده بود، در پرونده دیگری به برنامه ریزی برای عملیات های تروریستی متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرگزاری رسمی امارات (وام) اعلام کرد که حمد سیف الشامسی، دادستان کل این کشور 84 متهم را که اکثرشان از اعضای گروه اخوان المسلمین در امارات هستند، به اتهام برنامه ریزی برای عملیات های تروریستی به دادگاه استیناف فدرال ابوظبی (دادگاه امنیت کشور) ارجاع داد.

خبرگزاری وام گزارش داد، متهمان به جرم ایجاد یک تشکل مخفی دیگر با هدف ارتکاب اقدامات خشونت آمیز و تروریستی در خاک امارات محاکمه خواهند شد.

همچنین این خبرگزاری اعلام کرد، افراد بازداشت شده بابت جرائمی محاکمه خواهند شد که قبل سال 2013 یعنی حدود 11 سال قبل برای آنها برنامه ریزی کرده بودند.

وام در ادامه گزارش داد، بر اساس اطلاعات و تحقیقات، دادستان کل دستور انجام تحقیقی درباره این جنایت و تعیین وکیلی برای هر متهم را صادر کرد و پس از نزدیک به شش ماه تحقیق و بررسی و کشف جزییات این جرم و مدارک کافی دال بر ارتکاب آن، دادستان تصمیم گرفت متهمان را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات 84 بازداشتی را به برنامه ریزی برای عملیات های تروریستی متهم کرد

امارات 84 بازداشتی را به برنامه ریزی برای عملیات های تروریستی متهم کرد