مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:552023-12-30سياسي

«حماسه 9 دی» غدیر ملت ایران بود


فرمانده و پیشکسوت دفاع مقدس بصیرت را به معنای شناخت و آگاهی با چشمان باز و با چشم دل دیدن عنوان کرد و گفت: حماسه 9 دی، غدیر ملت ایران بود چرا که پیوند با ولایت بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، امیر سرتیپ غلامحسین دربندی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) که عصر امروز در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران شهرستان آبیک برگزار شد، اظهار کرد: ما چپاولها، جنایت ها، فسادها و غارت های مستشاران آمریکایی را به چشم دیده ایم و زمانی که می خواستند اخراجشان کنیم بیان می کردند 6 ماه دیگر برمی گردیم و شما با التماس ما را برمی گردانید چرا که شما چیزی ندارید اما بیش از 40 سال از رفتنشان گذشته و بدون کمک گرفتن از خارجی ها رسته های فنی محور و وسیله های پرنده های نظامی را هدایت و به روز نگه داشته ایم.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی تیم های پروازی و شکاری به سرعت به سمت پرنده ها اعم از بالگرد یا هواپیماها می رفتند که خلبان شهید بابایی هنوز هواپیمایش بر زمین ننشسته بود اذعان می کرد هواپیمای بعدی را مسلح کنید و به عملیات می رفت.

عضو هیات معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که هر قدر از زمان دفاع مقدس می گذرد از نظر معرفتی به آن نزدیک تر شدیم، ادامه داد: تاریخ دفاع مقدس از جنس کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حماسه 9 دی» غدیر ملت ایران بود

«حماسه 9 دی» غدیر ملت ایران بود