مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 14:252023-12-25فرهنگي

ناگفته های زندگی «حاج قاسم» در«پاییز پنجاه سالگی»


فیلم مستند «پاییز پنجاه سالگی» به کارگردانی محسن اسلام زاده، روایتی از ناگفته های زندگی شهید قاسم سلیمانی در دوران مسئولیتش در جنوب شرقی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پاییز پنجاه سالگی روایتی از زندگی شهید قاسم سلیمانی از زبان سردار محمد جمالی، همرزمش است و تلاش دارد روایتی جدید و متفاوت از حاج قاسم سلیمانی را در دوران مسئولیتش در جنوب شرقی کشور به نمایش درآورد.

سال گذشته محسن اسلام زاده در خصوص چگونگی تولید این اثر، به خبرنگار فارس گفت: برای این مستند در حدود یک سال و نیم وقت گذاشتم چون دنبال روایت و فرم جدیدی برای سوژه ام بودم و سرانجام به این نتیجه رسیدم که روایت شهید سلیمانی را از زبان دوست و همرزمش؛ محمّد جمالی روایت کنم.

سختی کار این بود که ایشان هم در قید حیات نیستند و ما از زبان یک شهید به دوران حضور شهید سلیمانی در جنوب شرقی می پردازیم.

همراهی با حاج قاسم در سوریه این مستندساز همچنین درباره تفاوت های این مستند با دیگر آثار مشابه نیز معتقد است که همواره اعتقاد دارم کسی که می خواهد درباره جهان اسلام کار کند باید دو واحد در جنوب شرق و منطقه سیستان و بلوچستان بگذراند و نگاهم در زیر متن مستند پاییز پنجاه سالگی همین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های زندگی «حاج قاسم» در«پاییز پنجاه سالگی»

ناگفته های زندگی «حاج قاسم» در«پاییز پنجاه سالگی»