مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 20:452023-12-24ورزشي

دولت پیگیر رفع موانع و مشکلات مناطق ویژه و آزاد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی بعدازظهر یکشنبه در آیین افتتاح یک مجموعه فرهنگی ورزشی در منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان گفت: - معاون رییس جمهور گفت: دولت پیگیر رفع موانع و مشکلات مناطق ویژه و آزاد بوده و دستوراتی برای تقویت آنها نیز صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجت الله عبدالملکی بعدازظهر یکشنبه در آیین افتتاح یک مجموعه فرهنگی ورزشی در منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان گفت: 48 منطقه آزاد و ویژه در کشور داریم که این منطقه ویژه در نزدیکی تهران و در حوزه گردشگری است و در سطح بین المللی می درخشد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد، تجاری و ویژه اقتصادی افزود: دولت با جدیت پیگیر رفع موانع و مشکلات مناطق ویژه و آزاد است و دستوراتی برای تقویت آن ها نیز صادر کرده است.

عبدالملکی گفت: دولت برای مناطق آزاد 2 ویژگی از جمله بهشت سرمایه گذاری همچنین تیم ملی اقتصاد بین الملل جمهوری اسلامی مدنظر دارد که از آن به عنوان بهترین مرکز برای سرمایه گذاری یاد می شود.

وی با اشاره به اینکه یک سوم صادرات غیرنفتی و بیش از 70 درصد ترانزیت کشور به این مناطق اختصاص دارد، افزود: با اصلاح لایحه قوانین منطق آزاد تجاری و اقتصادی می توان گام های مؤثرتری در راستای حمایت از فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران برداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت پیگیر رفع موانع و مشکلات مناطق ویژه و آزاد است

دولت پیگیر رفع موانع و مشکلات مناطق ویژه و آزاد است