مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:502024-01-09سياسي

بررسی شخصیت مهندس مقاومت در «سرو»


پنجاه و هشتمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «مهندسِ مقاومت» از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

- پنجاه و هشتمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری سرو با عنوان مهندسِ مقاومت از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در این شماره از ماهنامه سرو سرمقاله ای به قلم محمدقاسم ناظر با تیتر امتدادِ مکتب سلیمانی منتشر شده است.

گفت وگویی با سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و تبیین ابعاد مختلف شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، مقاله ای به قلم مهران کریمی با عنوان خون آوردهای حاج قاسم چگونگی ایجاد تحول عظیم در پی شهادت حاج قاسم در سطح جهانی و منطقه، گفتگو با سرتیپ غلامرضا آقاخانی جانشین اسبق کنترلر نهاجا درباره اقدامات و نقش شهید ستاری در تأمین مالی اقلام، تجهیزات و مایحتاج نیروی هوایی ارتش در مقطع جنگ تحمیلی و دوران پس ازآن، یادداشت شفاهی امیر سرتیپ خلبان حبیب بقایی فرمانده پیشین نیروی هوایی ارتش در رابطه با شروع روابط خود با شهید ستاری و خدمات ارزنده وی در نیروی هوایی ارتش از جمله عناوین مطالب این نشریه به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی شخصیت مهندس مقاومت در «سرو»

بررسی شخصیت مهندس مقاومت در «سرو»