مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 07:052024-01-14سياسي

شبکه تلویزیونی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات


رییس هیأت نظارت بر انتخابات گلستان گفت : برنامه ریزی شایسته سازمان صدا و سیما برای بهره مندی یکسان نامزدها از امکانات تبلیغاتی ، نوید دهنده انتخاباتی پرشور و مشارکتی گسترده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، حمیدرضا بهمنی نژاد شامگاه شنبه در همایش اعضای هیأت های نظارت استان اظهارکرد: با توجه به تایید صلاحیت 313 نفر معادل 61 درصد  از مجموع داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان و حضور اقوام و گرایش های سیاسی مختلف در بین آن ها امیدواریم شاهد انتخاباتی پرشور در یازدهم اسفند ماه باشیم.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات گلستان با اشاره به تلاش دشمن برای کاهش میزان مشارکت مردم در انتخابات افزود: سیاست راهبردی دشمنان انقلاب اسلامی در دهه های گذشته خارج کردن مردم از صحنه های دفاع از انقلاب از جمله کاهش حضور مردم در عرصه انتخابات بوده و است.

وی بیان کرد: رسانه های معاند تلاش می کنند با مأیوس کردن مردم و بزرگ نمایی مشکلات کشور، حضور مردم در انتخابات را بی فایده جلوه داده و از این طریق مشروعیت مردمی جمهوری اسلامی را زیر سؤال برده و به امنیت کشور لطمه وارد کنند.

بهمنی نژاد با اشاره به برنامه ریزی سازمان صداوسیما برای راه اندازی شبکه های تلویزیونی ویژه تبلیغات نامزد ها گفت: راه اندازی شبکه های اختصاصی انتخاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه تلویزیونی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات

شبکه تلویزیونی برای تبلیغات نامزدهای انتخابات