مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 00:052024-01-11اقتصادي

وزیر خارجه عربستان: مشکل پرواز عمره گزاران ایرانی بزودی حل می شود


وزیر خارجه عربستان سعودی درباره مشکل پرواز عمره گزاران ایرانی، به امیرعبداللهیان اطمینان داد که این موضوع صرفا مسأله ای فنی است که بزودی حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی پنجشنبه شب 21 دی ماه تلفنی گفت وگو کرده و برخی موضوعات مورد اهتمام دو کشور در حوزه مناسبات دوجانبه و آخرین تحولات فلسطین را مورد مشورت و تبادل نظر قرار دادند.

امیرعبداللهیان در این تماس تلفنی، به سفر هیأت پارلمانی عربستان سعودی به ایران و سفر هیأت وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به عربستان و همچنین دیدار رییس سازمان حج و زیارت با وزیر حج عربستان اشاره کرد و افزود: روابط سیاسی دو کشور در مسیر درست خود قرار دارد و در چارچوب توافق رییس جمهور ایران و ولیعهد عربستان سعودی رو به گسترش است.

وی با اشاره به توافق دو کشور در موضوع اعزام ایرانیان به حج عمره، در خصوص تاخیر به وجود آمده در این موضوع و چگونگی حل آن با همتای عربستانی خود به گفت وگو پرداخت.

رییس دستگاه دیپلماسی ایران با اشاره به اقدام عربستان در برگزاری نشست سران کشورهای اسلامی و عربی با هدف توقف جنگ در غزه و ارسال کمک های انساندوستانه به این منطقه گفت: در این راستا ما همچنین از اقدام آفریقای جنوبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه عربستان: مشکل پرواز عمره گزاران ایرانی بزودی حل می شود

وزیر خارجه عربستان: مشکل پرواز عمره گزاران ایرانی بزودی حل می شود