مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 13:552024-01-07بين الملل

تابلو«فریاد فلسطین» در زاهدان رونمایی شد


نقاشی «فریاد فلسطین» اثر خالقدادی هنرمند سیستان و بلوچستان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در زاهدان رونمایی شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نقاشی فریاد فلسطین اثر خالقدادی هنرمند سیستان و بلوچستان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در زاهدان رونمایی شد.

علی رضا خالقدادی در گفت و گو با ایسنا گفت: پس از طوفان الاقصی و شروع جنایت های رژیم اسراییل در غزه به دعوت حوزه هنری سیستان و بلوچستان در محل پارک فرهنگیان خلق این اثر شروع شده است.

وی هدف از خلق این اثر را حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسراییل عنوان کرد و افزود: روزی صبر مردم فلسطین تمام و این طوفان الاقصی و فریادهای مردم مظلوم فلسطین به نابودی اسراییل ختم می شود.

این هنرمند سیستان و بلوچستان درباره سبک هنری این اثر گفت: هنرمند باید آنچه را که به او الهام می شود به بهترین شکل به نمایش و رؤیت مردم بگذارد که سبک این اثر به سبک سمبولیک و سورئال نزدیک است.

وی بیان کرد: هنرمندان باید به طور جدی به موضوع فلسطین ورود کنند و حتی نهادهای مربوطه باید میدان فلسطین را در اختیار هنرمندان برای نمایش آثار هنری خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابلو«فریاد فلسطین» در زاهدان رونمایی شد

تابلو«فریاد فلسطین» در زاهدان رونمایی شد