مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 07:502023-12-25حوادث

پلیس ناجی جوان 22 ساله از چوبه دارشد


با وساطت جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان جوانی 22 ساله که منتظر اجرای حکم قصاص نفس بود، از چوبه دار رهایی یافت و به زندگی دوباره بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه ای اعلام کرد:  سال 1398 به دلیل اختلافات شخصی پسر 17 ساله ای در درگیری با یکی از اقوام خود کشته می شود، جوان 18 ساله ای که مرتکب این قتل شده بود توسط ماموران پلیس دستگیر و با حکم مرجع قضایی به زندان انتقال یافت، پس از سپری شدن مراحل دادرسی و قضایی فرد مذکور از سوی دادگاه کیفری به قصاص نفس با چوبه دار محکوم شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به اهمیت صلح و سازش در آموزه های دینی و قرآنی، جلسات متعددی برای ایجاد صلح و سازش بین طرفین پرونده با وساطت مستقیم محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان و همراهی جمعی از ریش سفیدان و بزرگان دو طرف برگزار شد، سرانجام با کسب رضایت اولیای دم، این جوان که اکنون 22 ساله است از قصاص نفس رهایی یافت و به زندگی دوباره بازگشت.

در پایان اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان آمده است: پلیس از جنس مردم و برای مردم به صورت شبانه روز خدمات خود را در قالب خدمات انتظامی و اجتماعی پیگیری می کند و هر کجا که لازم باشد در میان قشرهای مختلف جامعه حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس ناجی جوان 22 ساله از چوبه دارشد

پلیس ناجی جوان 22 ساله از چوبه دارشد