مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:252023-12-23بين الملل

کالکالیست:جنگ غزه اقتصاد اسراییل را در 2024 بحرانی تر می کند


رسانه رژیم صهیونیستی گزارش داد، اقتصاد این رژیم با توجه به ادامه جنگ و افزایش هزینه ها در سال 2024 به سمت بحران مالی شدیدتر پیش می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، اقتصاد اسراییل در سال 2024 به سمت یک بحران مالی شدیدتر پیش می رود و با توجه به ادامه جنگ غزه اگر بودجه سال آینده بدون کاهش هزینه ها تصویب شود، امکان کاهش رتبه اعتباری وجود دارد ؛ این را روزنامه اقتصادی کالکالیست رژیم صهیونیستی گزارش داده است.

بر اساس این گزارش داده های وزارت خزانه داری اسراییل حاکی است که هزینه های سال آینده 48.

4 میلیارد شکل بیشتر از میزان برنامه ریزی شده خواهد بود و درآمدها 48 میلیارد شکل کاهش می یابد، بنابراین اگر کابینه نتانیاهو هزینه ها را کاهش ندهد، اسراییل ممکن است دچار کاهش رتبه اعتباری و وارد یک بحران مالی شود.

این وبگاه تاکید می کند که کابینه باید 67.

2 میلیارد شکل از بودجه 2024 کسر کند، در غیر این صورت کسری سال آینده به درصد بی سابقه ای (به استثنای دوره کرونا) یعنی حدود 113 میلیارد شکل خواهد رسید که معادل حدود شش درصد از تولید ناخالص داخلی اسراییل است.

به گفته کالکالیست، جدای از ارزیابی وزارت خزانه داری، واضح است که اگر کابینه، بودجه جدیدی را برای سال 2024 با این سقف کسری بدون اقدامات تعدیلی (کاهش هزینه ها و یا افزایش درآمدها ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالکالیست:جنگ غزه اقتصاد اسراییل را در 2024 بحرانی تر می کند

کالکالیست:جنگ غزه اقتصاد اسراییل را در 2024 بحرانی تر می کند