مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 00:302024-01-10سياسي

قالیباف : بازسازی غزه یک فوریت اساسی پس از جنگ است


محمدباقر قالیباف در اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) گفت:امروز موضوع غزه تبدیل به مهمترین مساله آسیا و جهان شده کخ آزمونی است تا بشریت وجدان خود را بیاموزد؛ - وی اضافه کرد: فرافکنی های گمراه کننده این واقعیت مسلم را تغییر نمی دهد که عملیات طوفان الاقصی نماد حرکت خودجوش و طبیعی ملت فلسطین برای دفاع از حقوق ذاتی و کرامت انسانی خود و واکنشی ناگزیر در برابر ظلم و تعدی بی پایان اشغالگران علیه مردمان بی گناه فلسطین بوده است.

کسانی که به دنبال مشروعیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی هستند باید پاسخ دهند که در کدام مکتب حقوقی تداوم اشغالگری منجر به مشروعیت آن می شود.

طبق هیچ اصل حقوقی، تداوم اشغال موجب مشروعیت اشغالگری نشده و برای اشغالگر حق مالکیت ایجاد نمی کند، ولو آنکه 75 سال هم از آن بگذرد؛ امروز انتظار و مطالبه بجای ملت بی دفاع فلسطین و نیز افکار عمومی دنیا آن است که در برابر جنایات اسراییل اشغالگر و متوحش گامی فراتر نهاده و صرفا به موضع گیری و محکومیت این رژیم بسنده نکنیم و اقدامات عملیاتی را در پیش بگیریم.

  رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در برهه فعلی آنچه می تواند به نحو موثر افسار جنایات اسراییل را به دست گیرد و آنان را مهار کند، اقدامات علمیاتی شامل قطع و یا کاهش سطح روابط سیاسی و اقتصادی، تحریم نفت و کالاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف : بازسازی غزه یک فوریت اساسی پس از جنگ است

قالیباف : بازسازی غزه یک فوریت اساسی پس از جنگ است