مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 18:002024-01-08حوادث

کشف 150 بسته هرویین و شیشه از معده قاچاقچیان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از دستگیری 3 نفر که اقدام به قاچاق مواد افیونی با روش بلع و انباری در معده خود می کردند، خبر داد.

-  احمد نیکبخت، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در طرح کنترل محورهای مواصلاتی حین کنترل خودروهای عبوری به 3 نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک شدند و دریافتند که این افراد اقدام به بلع و انبار مواد افیونی در معده خود کردند.

وی افزود: هر 3 نفر به یگان انتظامی منتقل و پس از انجام اقدامات تخصصی بسته های مواد مخدر از داخل معده آنها خارج شد.

نیکبخت بیان کرد: در مجموع از معده این 3 نفر 150 بسته هرویین و شیشه به وزن 1 کیلو و500 گرم کشف و این افراد پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشرافیت، تخصص و هوش بالای خود هر نوع جاسازی و شیوه و روش حمل و قاچاق مواد مخدر را کشف و با سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می کنند.

وی عنوان کرد: شهروندان می توانند هرگونه اطلاعات، اخبار و گزارش های خود در زمینه خرید و فروش، قاچاق و مصرف مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 150 بسته هرویین و شیشه از معده قاچاقچیان

کشف 150 بسته هرویین و شیشه از معده قاچاقچیان