مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 14:252024-01-18اقتصادي

افزایش رفاه و پوشش بیمه ای نشانگر رشد و توسعه استان چهارمحال و بختیاری است


یکی از شاخص های توسعه یافتگی هر کشور شاخص رفاه اجتماعی بوده که اساسی ترین آن پوشش بیمه ای است، یعنی هرچه رفاه مردم و پوشش بیمه ای افزایش یابد نشانگر رشد و توسعه آن استان بوده که باید مد نظر قرار گیرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از شاخص های توسعه یافتگی هر کشور شاخص رفاه اجتماعی بوده که اساسی ترین آن پوشش بیمه ای است، یعنی هرچه رفاه مردم و پوشش بیمه ای افزایش یابد نشانگر رشد و توسعه آن استان بوده که باید مد نظر قرار گیرد.

غلامعلی حیدری 28 دی ماه در بازدید سرزده از اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تامین اجتماعی یکی از پر مراجع ترین ادارات است، اظهار کرد: پیش از انقلاب تنها سه درصد افراد تحت پوشش بیمه بودند اما بعد از انقلاب این آمار به 51 درصد رسیده که قابل توجه بوده و این اتفاق به برکت انقلاب اسلامی و در راستای خدمت به مردم بوده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در دولت سیزدهم قدم های خوبی برداشته شده یکی از آنها پرداخت درصد بالایی از بدهی تامین اجتماعی به بیمه شدگان، دیون و تسویه بدهی بانک ها بوده است، از طرف اقدامات مهمی در خصوص توسعه کمی و کیفی خدمات نیز انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رفاه و پوشش بیمه ای نشانگر رشد و توسعه استان چهارمحال و بختیاری است

افزایش رفاه و پوشش بیمه ای نشانگر رشد و توسعه استان چهارمحال و بختیاری است