مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 09:102024-01-06حوادث

از توقیف لاستیک های قاچاق تا پلمب املاکی های متخلف در یزد


نیروی انتظامی استان یزد اهم اخبار پلیسی شبانه روز گذشته در استان را توقیف محموله های قاچاق لاستیک و مواد مخدر و نیز پلمب چند واحد مشاور املاک متخلف اعلام کرد.

- ایسنا/یزد نیروی انتظامی استان یزد اهم اخبار پلیسی شبانه روز گذشته در استان را توقیف محموله های قاچاق لاستیک و مواد مخدر و نیز پلمب چند واحد مشاور املاک متخلف اعلام کرد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در مورد کشف 10 میلیارد ریال لاستیک قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون، اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان، هنگام کنترل خودروها به یک دستگاه کامیون داف مشکوک شده و آن را برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون مذکور 302 لاستیک قاچاق را کشف کردند که کارشناسان ارزش این محموله را 10 میلیارد ریال برآورد کرده است.

فرمانده انتظامی استان با بیان این که این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ حسین اسمعیلی رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان نیز از کشف 32 کیلوگرم تریاک توسط ماموران این ایستگاه بازرسی خبر داد و گفت: ماموران ایستگاه شهید مدنی، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شده و آن را مورد بازرسی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توقیف لاستیک های قاچاق تا پلمب املاکی های متخلف در یزد

از توقیف لاستیک های قاچاق تا پلمب املاکی های متخلف در یزد