مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:302023-12-26بين الملل

جنبش نجباء: دولت عراق مسئولیت پذیر باشد و بازدارندگی ایجاد کند


در پی حمله آمریکا به نیروهای نظامی عراقی ، جنبش نجباء از دولت این کشورخواست که تدابیر بازدارنده ای برای جلوگیری از تکرار اینگونه حملات به اجرا بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پی حمله شبانه آمریکا به مقرهای امنیتی عراق در استان بابِل، با صدور بیانیه ای ضمن اعلام ادامه عملیات ها برای بیرون کردن نظامیان خارجی از عراق، از دولت بغداد نیز خواست تا ایجاد بازدارندگی کند.

در این بیانیه آمده است:  اشغالگران آمریکایی با حمله ناجوانمردانه و بی رحمانه به محل استقرار نیروهای پلیس فدرال، الحشد الشعبی و همچنین تأسیسات غیرنظامی در مناطق مسکونی، بار دیگر حاکمیت عراق را نقض کردند و نشان دادند که احترامی برای ما و قوانین رسمی کشورمان قائل نیستند .

جنبش نجباء در ادامه تأکید کرد که این اقدام، دلیلی دیگر بر صحت تأکیدهای مکرر  بر خصمانه بودن حضور رزمی آمریکا در عراق است که برخلاف ادعاهای این کشور، به هیچ وجه ماهیت مستشاری ندارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء شهادت یکی از دلیرمردان مجاهد در این حمله ناجوانمردانه را به ملت سرافراز عراق تبریک گفته و از خداوند متعال برای مجروحان شفای عاجل مسألت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نجباء: دولت عراق مسئولیت پذیر باشد و بازدارندگی ایجاد کند

جنبش نجباء: دولت عراق مسئولیت پذیر باشد و بازدارندگی ایجاد کند