مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:352023-12-30اقتصادي

تخفیف عوارض 12 درصدی شهرداری شیراز


معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان اینکه جشنواره خوش حسابی برای هفتمین بار به منظور مشارکت بیشتر شهروندان در توسعه و آبادانی شهر با پرداخت نقدی عوارض نوسازی، - ایسنا/فارس معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز با بیان اینکه جشنواره خوش حسابی برای هفتمین بار به منظور مشارکت بیشتر شهروندان در توسعه و آبادانی شهر با پرداخت نقدی عوارض نوسازی، صنفی و خودرو برگزار می شود، از آغاز دوره پلکانی تخفیف عوارض 12 درصدی از 8 دی ماه تا 7 بهمن ماه خبر داد.

حمیدرضا اسماعیلی امروز، 9 دی ماه با اشاره به تصویب طرح جشنواره خوش حسابی در شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: این جشنواره برای هفتمین بار به منظور مشارکت بیشتر شهروندان در توسعه و آبادانی شهر با پرداخت نقدی عوارض نوسازی، صنفی و خودرو برگزار می شود.

وی با اشاره به آغاز دوره پلکانی تخفیف عوارض 12 درصدی از 8 دی ماه تا 7 بهمن ماه، بیان کرد: ما اعتقاد داریم مشارکت مردمی و تداوم آن در پرداخت نقدی عوارض، سبب آبادانی و پیشرفت شهر شده و امکان ارائه خدماتی ارزنده تر را فراهم می کند.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش مشارکت مردم در اداره امور شهر و تأمین بخشی از هزینه های آن عنوان کرد و افزود: شهروندان با پرداخت به موقع عوارض، قدم های بزرگی در اداره شهر بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف عوارض 12 درصدی شهرداری شیراز

تخفیف عوارض 12 درصدی شهرداری شیراز